SHIPPING & DELIVERY POLICY
 
Last updated July 31, 2024
 
 
 
This Shipping & Delivery Policy is part of our Terms of Use (“Terms”) and should be therefore read alongside our main Terms: http://antyhosting.pl/shop-policy/.
 
 
Please carefully review our Shipping & Delivery Policy when purchasing our products. This policy will apply to any order you place with us.
 
WHAT ARE MY SHIPPING & DELIVERY OPTIONS?
 
In-Store Pickup
 
In-store pickup is available for by appointment only. Pickups are available after .
 
We offer various shipping options. In some cases a third-party supplier may be managing our inventory and will be responsible for shipping your products.
 
Shipping Fees
 
We offer shipping at the following rates:
 
 
Paczkomat InPost
Courier
 
25kg
25pln25pln
 
50kg
50pln50pln
 
 
All times and dates given for delivery of the products are given in good faith but are estimates only.
 
For EU and UK consumers: This does not affect your statutory rights. Unless specifically noted, estimated delivery times reflect the earliest available delivery, and  deliveries will be made within 30 days after the day we accept your order. For more information please refer to our Terms.
 
DO YOU DELIVER INTERNATIONALLY?
 
We offer worldwide shipping. Free shipping is not valid on international orders.
 
Please note, we may be subject to various rules and restrictions in relation to some international deliveries and you may be subject to additional taxes and duties over which we have no control. If such cases apply, you are responsible for complying with the laws applicable to the country where you live and will be responsible for any such additional costs or taxes.
 
WHAT HAPPENS IF MY ORDER IS DELAYED?
 
If delivery is delayed for any reason we will let you know as soon as possible and will advise you of a revised estimated date for delivery.
 
For EU and UK consumers: This does not affect your statutory rights. For more information please refer to our Terms.
 
 
QUESTIONS ABOUT RETURNS?
 
If you have questions about returns, please review our Return Policy: http://antyhosting.pl/return-policy/.
 
HOW CAN YOU CONTACT US ABOUT THIS POLICY?
 
If you have any further questions or comments, you may contact us by:
  • Email: hello@propsformy.art

ZASADY WYSYŁKI I DOSTAWY

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2024 r

Niniejsza Polityka wysyłki i dostawy stanowi część naszych Warunków użytkowania („Warunki”) i dlatego należy ją czytać łącznie z naszymi głównymi Warunkami:  http://antyhosting.pl/shop-policy/ .

Kupując nasze produkty, prosimy o dokładne zapoznanie się z naszą Polityką wysyłkową i dostawą. Niniejsza polityka będzie miała zastosowanie do każdego zamówienia złożonego u nas.

JAKIE SĄ MOJE OPCJE WYSYŁKI I DOSTAWY?

Odbiór w sklepie

Odbiór w sklepie  możliwy jest wyłącznie po wcześniejszym umówieniu terminu.

Oferujemy różne opcje wysyłki. W niektórych przypadkach zewnętrzny dostawca może zarządzać naszymi stanem magazynowym i będzie odpowiedzialny za wysyłkę Twoich produktów.

Opłaty za wysyłkę

Oferujemy wysyłkę w następujących stawkach:

 

Paczkomat Inpost

Kurier

25 kg

25 zł

25 zł

50 kg

50zł

50zł

Wszystkie czasy i daty dostawy produktów podane są w dobrej wierze i mają jedynie charakter szacunkowy.

Dla konsumentów z UE i Wielkiej Brytanii: nie ma to wpływu na Twoje prawa ustawowe. O ile nie określono inaczej, szacowany czas dostawy odzwierciedla najwcześniejszą dostępną dostawę, a dostawy zostaną zrealizowane w ciągu 30 dni od dnia przyjęcia zamówienia. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi Warunkami.

CZY DOSTARCZACIE MIĘDZYNARODowo?

Oferujemy wysyłkę na cały świat. Bezpłatna wysyłka nie dotyczy zamówień międzynarodowych.

Należy pamiętać, że w przypadku niektórych dostaw międzynarodowych możemy podlegać różnym zasadom i ograniczeniom, a Ty możesz podlegać dodatkowym podatkom i cłom, nad którymi nie mamy kontroli. Jeśli takie przypadki mają zastosowanie, jesteś odpowiedzialny za przestrzeganie przepisów obowiązujących w kraju, w którym mieszkasz, i będziesz odpowiedzialny za wszelkie dodatkowe koszty lub podatki.

CO SIĘ STANIE, JEŚLI MOJE ZAMÓWIENIE JEST OPÓŹNIONE?

Jeśli dostawa opóźni się z jakiegokolwiek powodu, poinformujemy Cię o tym najszybciej jak to możliwe i poinformujemy Cię o zmienionym przewidywanym terminie dostawy.

Dla konsumentów z UE i Wielkiej Brytanii: nie ma to wpływu na Twoje prawa ustawowe. Aby uzyskać więcej informacji, zapoznaj się z naszymi Warunkami.

PYTANIA DOTYCZĄCE ZWROTÓW?

Jeśli masz pytania dotyczące zwrotów, zapoznaj się z naszą Polityką zwrotów:  http://antyhosting.pl/return-policy/ .

JAK MOŻNA SIĘ Z NAMI SKONTAKTOWAĆ W SPRAWIE NINIEJSZEJ POLITYKI?

Jeśli masz dodatkowe pytania lub uwagi, możesz skontaktować się z nami poprzez:

  • E-mail: hello@propsformy.art
pl_PLPolish